36timmarutanfacebook

Morrn morrn. Vara på jobbet innan 11 sa jag? Njaaa, vaknade 500 gånger inatt, sista gången jag vaknade var jag helt genomsvettig. Hatar när det blir så, drömmde bara massa sjuka drömmar, jag lovar, fråga vem som helst av mina vänner som känner till mina drömmar och ni kommer aldrig ha vart med om sjukare..helt sinnes hur man kan drömma.
Anyway, te & tv i soffan som vanligt. Försöker lugna ner mitt kaffeberoende och övergå till te, börjar funka.
När jag vaknade klockan 9 hade jag 6 sms från olika vänner som fått panik över att jag tagit bort facebook haha. Ja där vet man att dem är inne och snokar från och till! Fick också ett väldigt bra tips igår från en vän, att om man inaktiverar sin facebook för många gånger på en-två dagar, så kommer man inte kunna logga in på 24 timmar sedan, cathiiing! Gjorde jag direkt, loggade in på fejjan utan att ens snegla lite över nyhetsflödet och inaktiverade facebook 4 gånger på rad. Sen kom precis som hon sa det meddelandet upp. Helt perfekt! Nu kliar det inte ens lite i fingrarna över att få logga in, nu vet jag ändå att det inte går! Och nu är jag uppe i snart 36 timmar utan facebook. Sånt beroende skall bort bort bort! Nu skall jag strax bädda iordning här och dra på mig lite mascara, sen kolla buss till och från jobbet. Skall komma iväg så jag kan sluta innan 4 iallfall och slippa all trafik!
Skriver sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0