Be positive.

Goodmornin duuudes, ett under att jag vaknade till alarmet, börjar lära mig igen!
Nu gottar jag mig med en kopp te, citronvatten och turkisk yoghurt med honung. Skall strax göra iordning mig. Vid kvart över 11 kommer Helena och hämtar upp mig och då är det dags för jobb, sen direkt iväg till skolan. Dags för mig att åter igen skälla lite på dem då jag inte fått mina uppgifter som jag skulle fått i fredags. Är dock stolt över mig själv för mina positiva tankar över skolan måste jag säga, tänkter alltid gött nu får jag hem grejerna och kan börja med det direkt fast jag nästan egentligen vet att det kommer dröja och sluta med att jag måste bli arg för att jag skall få dem, men men, be positive! Hajdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0