Great

Börjat komma över min nakenchock nu ..haha!
Sitter i soffan och gör mitt bästa för att känna mig fräsh och kry. Jävla allergichock jag fick igår, inte lätt att känna sig fräsh med massa sår på hakan, dock har de försvunnit rätt bra under natten, smörjde in i stortsett hela hakan med zinkpasta och drog på en ganska stark munsårsalva på läpparna och dem värsta såren, funkar till alla slags sår man får i ansiktet! Skall plugga lite smått nu tänkte jag, göra en kanna med te, bädda iordning i soffan och fräsha till mig lite extra, borsta håret osv. Senare ikväll blir det nog en sväng till solariet för att läka lite extra på såren och efter det fixa fram lite kläder och packa inför morgondagen. Känner mig väldigt lugn i dag trotts allt vel! Imorgon är det jobba och skola som gäller, tur att man har en sån underbar vän som hämtar upp mig hemma imorgon, släpper av mig vid jobbet, sen kommer tillbaka och hämtar mig för att sedan släppa av mig på skolan, fantastisk är Helena! Brukar ju jobba på onsdagar så det passade helt perfekt att jag slapp det idag och bara kan kurera mig istället!

Kommentarer
Postat av: Ammi

Funkar det för sår man får efter finnar också??

2012-01-18 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0