Just my luck!

Det är väl så typiskt min otur alltså, åker buss i drygt en timma för att komma till tandläkaren så är han sjuk. Dem hade försökt ringa mig, men till mitt gamla nr som jag bytte i maj, idiotaaas!
Jaja, dem skulle ringa under dagen så får jag förtur sedan iaf, hoppas det blir innan jag fyller 20!
Nu har jag lagat mig lite mat iallafall och snart kommer Helena hit och äter upp maten jag tänkte ha imorgon haha, jaja inte mer än rätt att ta hand om sina vänner på alla sätt!
Mamma är på någon affärsresa igen och pappa jobbar över, och konstigt nog, sådan ''ensamvarg'' som jag är, så gillar jag inte att sova ensam hemma. Sova ensam i sängen är underbart haha, slippa bråka om täcket och sådant. Men helt ensam i hus/lägenhet, fy tusan! Så Helena håller mig sällskap gullig som hon är.
Så det blir en lugn kväll med lite rödvin, film och en jävla massa mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0