Nakenchock!

Mitt liv består mestadels av ren otur..oflyt till max. Ah allt som inte skall hända händer kan man säga. Speciellt när det kommer till en del, det är att ofrivilligt visa upp min kropp! Sedan jag flyttade till Sannegården har det inte varit klokt, glömt dra ner persiener osv, råkat visa upp en hel del med andra ord! MEN när jag väl lärde mig det hände det andra grejer, tex arbetare som var tvungen att komma åt grejer från våran terrass, tänkte ju inte jag på? Så dem har man gett en tjock. Sist var när jag glatt sprang ur duschen in i mitt rum och slängde av mig handduken, helt plötsligt hör jag någon harkla sig och där står en elektriker..pinsamt? Och nu, upprepade det sig lite smått!


And again!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha det händer bara dig alltså!!

2012-01-18 @ 13:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0