No more drama, when u wanna be real gimme a holla

Tråkigaste måste ju vara när folk får en andra chans och inte tar vara på den.
Har nästan slutat bry mig om folk, helt seriöst. Mina vänner vet vilka dem är och dem har lärt sig vad jag går för nu. Och dem vet att jag bryr mig. Men när någon ''bekant'' eller liknande som nu börjar göra mig irriterad, har jag inga problem med att bara säga dra åt helvete. Förra året var bara för mycket för mig, men har gett en person en andra chans nu trotts allt och den är inte besvarad minsta lilla. Denna gången vägrar jag gå runt och känna mig frustrerad, arg och besviken! Stenhård är vad jag är och kommer förbi. Håll borta dramatiken från mig, jag pallar inte sådant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0