Planering? naaa

En del dagar blir verkligen inte som man planerat!
Smsade med Helena imorse och förstod ganska snabbt att hon missuppfattat mig helt haha.
Hon hade fått för sig att jag slutade skolan vid 12 ..fast jag hade varit ganska tydlig att jag började 12!
Så jobbet fick jag inte gjort idag, hann som tur var med bussen jag brukar ta till skolan så slapp komma sent dit iallafall.
Fick inte skälla ut någon lärare heller för jag hann knappt komma in innan Malin nästan skrek '' Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte mailat än '', hmm, aja vad skall man göra. Nu har jag fått 3 uppgifter från Camilla så nu skall jag äntligen lyckas bli klar med Historian iaf, väntar bara på det sista jag har i samhäll så jag kan göra det ihop. Fick hem det sista i handel B och allt som skall göras i Handel E, äntligen. Så det skall jag börja med att göra idag, sen har jag fått hem allt inom projektet. Skall dock inte till skolan förens om 2 veckor igen så tar en sak i taget. Men nu ser det ut som att jag kan få klart Historian, handel B + E och HELA projektet inom 2 veckor iaf. Känns så jävla bra.
Jaja nu är det plugg! 

Dagens mat..MUMS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0