Sexpåmorran

Nystädat och utvilad. Gött!
Nöjd efter en go kväll igår också, Helena kom hit vid 2 tiden, gav henne mat och klippte hennes hår, sen satt vi framför tvn hela kvällen med vin, martini och irish coffe, gott. Senare drog vi fram popcorn, nachos och hela köret, tror jag lyckats få i mig en nöt också för jag har fått ett allergiutslag på hakan. Ont ont ont. Men Det försvinner, var snabb med att ta en allergitablett när jag vaknade 6 imorse, Helena åkte till jobbet vid 5 så jag fick svårt att somna om efter det, var konstigt nog pigg. Kan ha varit för att vi la oss klockan 11, somnade viserligen vid 1 men det är ovanligt tidigt för mig ändå. Vaknade 40 gånger men somnade om likafort varje gång, så klockan 6 var jag vaken och i fullt fart, tvättat, dammsugit, torkat av på toaletterna, bäddat och gjort allt fräsht för Ceasar. Får jag hoppas att mamma märker av något jag gör för en gång skull och är glad när hon kommer hem. Att uppskatta vad jag gör här hemma är inget hon borde få pris för kan man säga!
Anyway, nu skall jag fixa lite te och frukost, trotts allt varit vaken i snart 6 timmar utan att äta, inte likt mig. Men ville bli klar med allt så nu kan jag softa med frukost utan att känna stress. Skall skriva nytt CV direkt efter frukosten också, hann ju inget sånt igår. Sen är det dags att få fart på mitt projektarbete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0